sesuci jiwa....

sesuci jiwa....

Saturday, February 18, 2012

tercari - cari

siapa aku?
kenapa hidupku penuh cabaran?
aarghhhhh....serabutnya...!!
ADUH!!! sakitnya kaki aku.....
Ya Allah,kenapa kaki ku ini? bengkak,kemerahan & sekarang ada cecair mengalir..
Ouchh.....sakitnya..kenapa ia jadi tompok-tompok kemerahan..( air mata trus mengalir menahan sakit)
tiada siapa mengendahkan aku..tiada siapa yang fahami aku...!!!!!!!
sakitnya kepalaku...!!! (memikirkan masa depan)
apa perlu aku buat sekarang?
aku kena tabah,mungkin ada hikmah...dosa aku banyak..
mungkin ini balasan NYA..... (menangis mengenang dosanya)
astaghfirullahal a'zim.....

LIMA tahun menahan kesakitan....
akhirnya kaki ku kembali sembuh dengan izin NYA..
perit,duka & sengsara dicuba menahannya..hanya Allah yang Maha Mengetahui..
tetapi disebalik 5 tahun sengsara,disebalik itu lah aku mengenal Allah...
hidupku mulai berubah.....
sengsara VS ketenangan..
aku telah kembali kepada fitrah
iaitu digelar MUSLIMAH...
Alhamdulillah......
bagaimana hidayah itu muncul?
siapa pengantaraan Allah yang membawaku ke jalan benar?
wait!!
continue for the next blog....................................thank you!
assalam.....

No comments:

Post a Comment