sesuci jiwa....

sesuci jiwa....

Sunday, February 19, 2012

Pilihan Nya....terima kasih Allah...

Astaghfirullahal a'zim (33 kali)........................................ (zikir selepas solat)
(doa)
Ya Allah,aku bersyukur kepada Mu kerana membawaku keluar dari hidup yang penuh kejahilan...
berikan aku kekuatan Ya Rabb,dekatkan lah aku di jalan Mu...
jadikan aku insan yang sentiasa merindui Mu melebihi dari rasa dahaga di kala panas terik menimpa ku..amin amin amin.................

satu petang, aku diajak ke surau.kata seorang kakak,dia ingin bawaku berusrah.
aku bingung. apakah maksud usrah? hurm......pergi je la mungkin macam tazkirah.
aku dikenalkan dengan 3 orang kakak yang datang dari UIA..nama mereka kak izzah, kak syikin & kak djah..

dalam hatiku berbisik," manisnya senyuman mereka,tenang aku tengok..berjubah,bertudung labuh, ehh berstokin jugak....cantiknya dyorang.... they are so perfect!!!"

setelah semua telah perkenalkan diri, kak izzah memberi sedikit tazkirah...
first time aku join usrah,jadi aku sangat kusyuk mendengar tazkirah itu...di situ la bermulanya kisah perubahan diri di 'Ketika Cinta BerUsrah'........

continue....................................
seterusnya Dia Maha Mengetahui..

No comments:

Post a Comment