sesuci jiwa....

sesuci jiwa....

Friday, February 24, 2012

kenali mereka....

(^__^*)
senyum tak penah lekang dibibir jika bersama mereka......
aku suka berkawan...
suka mendengar cerita-cerita menarik disebalik kehidupan mereka...
first xpression seseorang tentang aku mesti seorang yang lemah-lembut, pendiam & seorang yang pemalu.... (n_n)
tapi,jika seseorang itu dah mengenali aku mesti mengatakan aku seorang yang suka berkata-kata dan tegas dengan pendirian... (^ v^)

ini la aku....
memang aku suka berkata-kata jika aku selesa dengan dia/mereka....
aku suka tanyakan pasal kehidupan hidup mereka...
tahu tak kenapa????
kerana dari kisah hidup & perkongsian mereka kepada ku menjadikan aku
lebih suka berfikir....dari situ aku akan mula muhasabah diri..

ukhuwah kerana Allah sangat indah...
kehidupan sebagai pelajar diploma kejuruteraan awam telah menjadi kenangan..
sahabat handai yang aku sering rindui semakin hari semakin menjauh....
kami semua telah terpisah dalam menggapai cita-cita masing2...

pika,farah,qema,su, fatiyah & kak su...ini la sahabatku....
teman-teman dan adik-adik yang sering aku rindui...ida,yana,fad,ikin,aza & ramai lagi membuatkan hatiku sering memanggil nama mereka.....
yang teristimewa dalam hidup ku iaitu mis elly....dia banyak membuatku rasa rindukan iman & rasulullah saw........
AKU SANGAT MERINDUI MEREKA SEMUA.................!!!!!!!!!!!

"adik beradik KPTM"
gelaran untuk kami bertiga...fatin ,pika & fara....
kami sangat rapat.....mereka berdua yang sering menceriakan hidupku..
dari awan mendung bertukar menjadi sinaran pelangi yang saaaangat indah...
kami bertiga sangat memahami antara satu sama laen....menangis bersama, makan bersama, belajar bersama & pergi kelas bersama.... hehehhe

TAPI ITU DULU.........
SEKARANG....
aku sambung degree di UiTM pinang...
pika di UiTM Shah Alam...
fara lagi la jauh,sambung di Dublin...
bertemunya kami ditakdirkan Allah & berpisahnya kami juga kerana ketentuan ALLAH.
kami bertiga masih belajar dalam jurusan Kejuruteraan Awam...
mudah-mudahan, tercapai cita-cita menjadi wanita muslimah yang bekerjaya....
AMIN.......................

ini la kisah aku bersama teman-teman di zaman diploma.............................. (n__n*)

No comments:

Post a Comment